28 juli 2011 - Reisverslag uit Trapper Creek, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 28 juli 2011 - Reisverslag uit Trapper Creek, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

28 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

29 Juli 2011 | Verenigde Staten, Trapper Creek

Vanmorgen zijn wij om 06.00 uur allemaal wakker geschrokken door een aardbeving van 5.6 op de schaal van Richter. Onze hele cabin schudde! Esmee vond het cool en dacht direct aan een aarbeving. Daan en Tim sliepen er doorheen. Gaaf om mee te maken! Het epicentrum lag wat verder bij ons vandaan dus het voelde bij ons als een lichte trilling.
Om 09.30 uur hebben wij een continental ontbijt op de veranda van onze cabin gehad. Broodjes met smeerkaas en jam, een yoghurtje, een mandarijn, een muffin en een appelsap. Om 11.00 uur uitgecheckt en op weg naar Trapper Creek gegaan. Onderweg hebben wij nog een uurtje een redierboerderij bezocht. Wij konden de rendieren uit onze handen laten eten. Ook hebben wij nog elanden bladeren van takken af laten eten.
Om 13.00 uur vervolgden wij de tocht naar Trapper Creek. Het was weer een mooie rit met mooi weer (+/- 22 graden). Rond 15.00 uur waren wij bij de Mc Kinley Princess Wilderness Lodge. Wat een luxe tent. Een geweldig uitzicht op mount Mc. Kinley. Het blijkt dat de berg niet zoveel dagen (zonder bewolking) zichtbaar is. Op het zonneterras zitten wij nu met een drankje de menukaart voor het avondeten te bekijken. Op dit moment is het 18.00 uur. De magen rammelen, want we hebben, na een laat ontbijt, de lunch een beetje overgeslagen.
Wordt vervolgd.

• 29 Juli 2011 - 14:10

Hermien:

Weer een beetje bijgekomen van de aardbeving-schrik? Ik lees het al: genoeg te doen, te zien, te beleven. Mooi!
    Veel plezier verder.
    groeten!

• 29 Juli 2011 - 16:07

Carel En Hannie,:

Zojuist het mailtje van Merel gelezen.
    1000 foto's gemaakt ben reuze benieuwd.
    Nu maar hopen, dat de aarde niet opnieuw onder jullie voeten gaat trillen.
    Heb Mc. Kinley Princess Lodge opgezocht. Ziet er prachtig uit.
    Is die mount Mc. Kinley niet de hoogste berg van Alaska?
    Liefs van ons aan alle 8.

• 31 Juli 2011 - 09:07

Frida En Martin:

Jullie maken het ookallemaal mee: een aardbeving! Ik moet er niet aan denken!