29 juli 2011 - Reisverslag uit Trapper Creek, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 29 juli 2011 - Reisverslag uit Trapper Creek, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

29 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

30 Juli 2011 | Verenigde Staten, Trapper Creek

Met een shuttlebus vol bejaarden zijn we vanochtend naar Talkeetna gegaan. In dit hotel verblijven veel ouderen die via deze keten met een cruiseschip/trein Alaska verkennen. Wij halen hier de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden!Talkeetna is een gezellig dorpje met veel giftshops. Daar komen ook drie rivieren samen, de Susitnarivier, de Talkeetnarivier en de Chulitnarivier. In de zon op een grasveld treedt een band op van de US Air Force. We scoren nog een paar lekkere burgers en gaan weer terug naar de lodge waar we op het terras heerlijk naborrelen. De kids vermaken zich prima in en om de lodge. Ze mogen hier vrij gebruik maken van de computers. Ze trekken veel bekijks omdat ze hier een van de weinige kinderen zijn. Veel Amerikanen spreken hen aan. Hun Amerikaans wordt steeds beter en zelfs Tim kan zich al goed verstaanbaar maken! Zinnetjes als: Have you Dr. Pepper?, One apple juice please! en Live you here? komen er soepeltjes uit. Ze voelen zich vrij en stappen overal op af en krijgen alles gedaan!

• 31 Juli 2011 - 09:09

Frida En Martin:

Als jullie terugkomen, spreken de kinderen met een Amerikaans accent!

• 31 Juli 2011 - 11:13

Carel En Hannie:

Volgend jaar een reisje langs de Rijn?
    Daar zijn ook vaak zulke oudjes!!!
    Hier met Carel nog steeds goed hoor.
    Liefs van ons voor alle 8.