31 juli 2011 - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 31 juli 2011 - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

31 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

01 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Denali

Ap, ook via deze site van harte gefeliciteerd!!
Vanmorgen om 11.00 uur uitgecheckt en op weg gegaan naar Denali. Het was een reis van 100 mile over de Parks H'way. Onderweg hebben wij een groot deel van de tijd regen gehad. De reis verliep voorspoedig en wij kwamen goed op tijd bij Denali Cabins aan, want de cabins waren nog niet gereed. We besloten om maar eerst naar Denali Park te gaan, om onze tickets voor de busreis van 7,5 uur, voor morgen op te halen. De afstand tussen Denali Cabins en de ingang van het park is maar 9 mile. Het bleek nog een heel gezoek voor de medewerker in de computer. Uiteindelijk vond hij onze namen en konden de tickets uitgeprint worden. Wij worden morgenochtend om 6.30 uur verwacht bij Mc Kingley Village. Dat is een verzamelplaats 2 mile voor de ingang van het park. Een vroeg ontbijt voor ons morgenochtend!
Nadat wij de kaarten geregeld hadden, zijn wij nog wat boodschappen, voor morgen in de bus, gaan doen. De excursie is morgen wel inclusief lunch, maar het advies was om zelf ook voldoende eten en drinken mee te nemen. Verder hebben wij de tijd doorgebracht in de vele giftshops die er waren. En dit keer was het niet voor iedereen alleen kijken, maar ook kopen. Aansluitend lekker gegeten in Crow's Nest. Zo langzamerhand weten wij dat het er aan de buitenkant (en in de keuken) niet uit hoeft te zien, om ergens lekker te kunnen eten.

• 01 Augustus 2011 - 10:33

Carel En Hannie:

Voor morgen een héle mooie excursie gewenst!!
    Volgens ons is Monique 02-08-2011
    jarig en niet zomaar, je wordt 40.
    Proficiat,wij nemen er 1 op.
    Veel liefs van ons voor alle 8.

• 01 Augustus 2011 - 20:01

Ap:

Dank voor de felicitatie....en Monique alvast welkom bij de club van 40.....alvast van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag en dat te vieren in Alaska. Heb een gezellige dag met z'n allen en maak er nog wat moois van !

• 02 Augustus 2011 - 13:29

Oma En Opa Masselink:

Monique van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag,ook Egbert en natuurlijk de jongens een grote knuf.
    Maak er iets moois van vandaag.
    Liefs Oma en Opa.

• 02 Augustus 2011 - 18:47

Frida En Martin:

We wisten het niet, maar toch onze hartelijke felicitatie voor Moniique