25 juli 2011 - Reisverslag uit Kennicott, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 25 juli 2011 - Reisverslag uit Kennicott, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

25 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kennicott

We zijn de dag begonnen met een lekker Engels ontbijt; scrambled eggs, bacon, sausage, potatoes en pancakes. Daarna hebben we de shuttlebus naar McCarthy genomen. Een oud dorpje met 2 of 3 straten en veel oude vervallen huizen en winkels. Het lijkt echt een filmset waar we de cowboys elk moment uit de struiken verwachten. We wandelen wat rond de Kennicott River en komen uiteindelijk uit bij de ‘footbridge’. Aan de overkant van de footbridge eindigt de McCarthy road. Deze weg loopt van Chitina naar McCarthy en deze mochten wij van Alamo niet rijden met onze huurauto, zo slecht is deze weg. In de cafetaria ‘Potatoe’ nemen wij wat te drinken. Egbert bestelt een hamburger. De rest durft het niet aan, zo vaag en smerig ziet het er uit. De hamburger blijkt toch heerlijk te zijn en Egbert is helemaal in zijn nopjes! De liquor-store is helaas pas om 17.00 uur open dus nemen wij de bus weer terug. Op het grasveld in de zon zetten wij het op een zuipen, Monique boert anderhalve liter cola op en gaan de kinderen verder aan hun houtsnijwerk. In het dorpje Kennicott bestellen we bij de pizzabus 2 XL-pizza’s. Daar kunnen we met z’n achten van eten. Nu gaan we weer gezellig ezelen.

• 26 Juli 2011 - 19:08

Carel En Hannie:

Ons een beetje lekker maken hè,zuipen op het grasveld in de zon!!!!
    Wij weten zo langzamerhand niet meer hoe die koperen ploert eruit ziet.Wat dacht je van regen en zo ongeveer 14/15 graden.Dus geniet maar lekker!!!
    Liefs van ons voor alle8.

• 28 Juli 2011 - 09:34

Frida En Martin:

Wat een ontbijt: daar kunnen wij een hele dag mee vooruit! En over ezelen: je weet wel wie er in onze familie DE ezel is: O, du ....