19 juli 2011 - Reisverslag uit Seward, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 19 juli 2011 - Reisverslag uit Seward, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

19 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Seward

Dinsdag 19 juli hebben we een cruise gemaakt met de Orca Voyager van Kenai Fjord Tours. Het was weer een prachtige, zonovergoten dag. De cruise duurde 6 uur en we hebben zoveel gezien van Alaska's wildlife; bultruggen, orca's, dolfijnen, zeeotters, zeeleeuwen, zeehonden, papegaaienduikers, puffins, bald eagle en geregeld zagen we zalm springen! Het was overweldigend!! We maakten nog een stop bij de Holgate gletsjer. De catamaran ging supersnel en de koude wind sneed door onze gezichten. De kinderen mochten met een groot net ijs 'scoopen' (scheppen) uit het water. Een groot blok van wel 10 kilo ging rond. Daan, Merel en Tim hadden voor de kapitein een leuke brief in het Engels geschreven waarin ze hem bedankten voor de 'amazing cruise'. Toen mochten ze natuurlijk even kijken op de brug en met hem op de foto. 's Avonds nog heerlijk in de haven van Seward gegeten en na een bad in de jacuzzi gingen de kinderen lekker naar bed. Wij hebben in de avondzon nagepraat over al het moois dat wij hebben gezien die dag.