21 juli 2011 - Reisverslag uit Valdez, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu 21 juli 2011 - Reisverslag uit Valdez, Verenigde Staten van Carwi Kempel - WaarBenJij.nu

21 juli 2011

Door: kempmass

Blijf op de hoogte en volg Carwi

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Valdez

Gisterochtend stonden we vroeg op, omdat we de veerboot van Whittier naar Valdez wilden halen. Het was 1,5 uur rijden. We moesten door een hele lange smalle tunnel, waar eenrichtingsverkeer was en ook een spoorlijn doorheen liep. Dat was best wel spannend. De veerboot was heel groot en luxe. Onderweg kregen we een broodje hotdog van Carwi. En zagen we dolfijnen, bultruggen, zeeotters en springende zalm. In Valdez aangekomen reden we meteen naar de lodge. Toen Tim binnen kwam, zei hij: Holy shit! Dat verstaan ze wel in Amerika. Het is een groot huis met een hottub, sauna en..... een hangmat. We hebben een spectaculair uitzicht over Robe Lake. Daan, Carwi en Egbert zijn naar het meer gelopen door dicht struikgewas. Ze waren op hun hoede want ze waren gewaarschuwd voor beren. Eigenlijk waren ze gewoon bang! Vooral toen Egbert Carwi de stuipen op het lijf joeg door een steen in de struiken te gooien met bijbehorend gegrom.

• 22 Juli 2011 - 19:11

Slotboompjes:

Leuk te vernemen hoe het 'de Kempmassen' vergaat op deze mooie reis !
    Blijf goed opletten de beren komen vanzelf....-:)
    groetjes aan allemaal, van Ap,Sil Marit en Timo

• 23 Juli 2011 - 08:44

Frida En Martin:

Fijn dat jullie zo genieten. Maar je ziet geen beren op je weg!

• 23 Juli 2011 - 14:05

Carel En Hannie:

Je zult maar zo'n uitzicht hebben vanaf jullie veranda!!!!!!
    Mooie foto's.Liefs van ons aan alle 8.

• 23 Juli 2011 - 19:01

Rie En Jan K.:

Hallo Globetrotsers!!!
    Ja, wij zijn er nog hoor, de öudjes" en volgen jullie op jullie interessante reis daar in Alaska.Echte ambassadeurs
    zijn jullie voor dat land, waarvan wij
    dachten dat het bedekt was met ijs en koud en kaal!Ook inmiddels 13foto's
    ontvangen (leuke groepsfoto). Geniet
    volop de komende dagen en wij zien
    jullie verslagen met belangstelling te-
    gemoet. Een hart.groet(ook aan de
    kids) en veel liefs van ons beiden
    tante Rie - oom Jan